Tijd om te Schakelen in de media

Max Wohlgemuth Kitslaar verscheen met zijn motorboek Tijd om te Schakelen in diverse media, zowel nationaal als internationaal.

 

Al tijdens zijn reis werd hij benaderd door de Huffington Post en door VICE, die een verhaal over de motorreis schreven. Ook in Nederlandse media wordt de motorreis van Max opgemerkt. Onder andere de grote motorrijdersite Motorrijders.nl en NRC schreven over de inspirerende en gedurfde reis, en Max vertelde erover op Radio EenVandaag. Hieronder een greep uit de verhalen en interviews.

Tijd om te Schakelen op motorrijders.nl

“Van Santiago de Chile tot Times Square, New York. 16.468 kilometer in 6 maanden tijd. Over kilometers hoge bergtoppen, de pampa’s, door de sneeuw en het oerwoud, dwars door de woestijn en midden over de zes baans snelwegen in Amerika. En dat allemaal op een 40 jaar oude Moto Guzzi.”

Lees hier het hele verhaal op Motorrijders.nl.

Tijd om te Schakelen in NRC Handelsblad

“Nu gaat het gebeuren! Max Wohlgemuth Kitslaar, een jonge Nederlandse ondernemer, had genoeg van zijn werk. “Mijn kat was net dood. Dit was het moment.” Wohlgemuth Kitslaar, toen 31, postte het meteen op Facebook: ik ga op mijn motor in zes maanden van Zuid-Amerika naar New York rijden. Hij was even daarvoor gestopt bij online advertentiebedrijf Platform161 – al verdiende hij daar in de voorgaande zeven jaar goed geld. Nu was er geen weg terug. Benieuwd?”

Lees hier het hele verhaal op NRC.

 

Max bij EenVandaag

Bekijk hiernaast een interview met Max Wohlgemuth Kitslaar bij Radio EenVandaag.

 

Tijd om te Schakelen verscheen ondermeer in

Motorboek Tijd om te Schakelen in de media